anulek - 2008-01-24 14:33:03

Pogrzebałam troszkę w necie i zobaczcie co znalazłam. To dla tych którzy nie wiedzą do czego służą te wszystkie dziwne, nowe kamyczki tzw. LIFE STONE które wpadają do naszego inventory. Mam nadzieję, że się przyda. (jestem w pracy jak nie mogę być online to chociaż pogrzebię w necie i znajdę coś ciekawego :) )



Weapon Augmentation


Weapon Augmentation pozwala nam na dodawanie różnych mocy broniom. Augmentować broń możesz w każdej wiosce (oprócz startowych i Guldin) u kowala. Wszystkie bronie od C do S Grade mogą być agumentowane. Bronie C i B Grade wymagają Gemstone D, a bronie A i S Grade potrzebują Gemstone C.
Do wzmocnienia każdej broni potrzebne są Life Stone odpowiedni Gemstone i oczywiście broń którą chcesz augmentować Life Stones można zdobyć polując na moby. Dużą szansę na dropnięcie lepszych Life Stone mają RB, rzadziej zwykłe potwory.

BONUSY
Premia przyznawana podczas augmentacji jest przypadkowa. Zależy od poziomu Life Stone i broni
Szansa powodzenia to 100%

TYPY BONUSÓW
*Powiększenie podstawowych zdolności (STR, CON, INT, MEN)
*Powiększenie wartości bojowych (P. Atk., P. Def., M. Atk., Accuracy, etc.)
*Dodanie Skilla (Active, Passive, Chance skill)

Bonus nie będzie nadany kiedy augmentowana broń będzie miała wyższe Grade niż poziom doświadczenia postaci.

Kiedy broń jest wzmacniana, zostanie dodany przedrostek do nazwy broni

INNE
Augmentowana broń nie może być wymieniona, dropinęta, wymieniona, sprzedana, lub oddana w depozyt klanu. Jednakże może być oddana w depozyt prywatny

Broń z SA albo enchantowana może być augmentowana.
Nawet jeżeli usuniesz augmentację broni SA lub/i enchant nie zmieni się


Kiedy broń jest augmentowana z Life Stone powyżej mid-grade, broń urośnie :P

Augmentowana broń nie może być użyta do robienia duali



DODAWANIE AUGMENTACJI
1. Przygotuj potrzebne rzeczy
a) Broń
b) Life Stones
c) Gemstones

2. Porozmawiaj z kowalem i wybierz "augment item" z listy

3. Przeciągnij broń, gemy i life stones do zaznaczonych pól z twojego ekwipunku

4. Naciśnij Augment

5. Zobacz co stworzyłeś

Life Stone level

Life Stone'y dzielą się na 10 różnych poziomów: od 46 do 76. Poziom jest zależny od poziomu augumentujacej postaci. Od poziomu Life Stone'a zalezy także poziom bonusu jaki można otrzymać.





Life Stone Level             Skill Level
   
46                                1
49                                2
52                                3
55                                4
58                                5
61                                6
64                                7
67                                8
70                                9
76                                10
   


Np.: Używając Life Stone'a 46 lvl możemy otrzymujemy Bless the Soul lvl 1. Z Life Stone'm lvl 76 byłby to Bless the Soul lvl 10

Mozliwosci udoskonalenia

Modyfikacja staystyk
(Modyfikuja twoje podstawowe statystyki)

Accuracy +X         X między +0.4 and +3.0
CP Recovery +X    X między +0.1 and +0.8
Critical +X            X między +4.9 and +32.7
Dodge +X             X między +0.4 and +3.0
HP Recover +X      X między +0.1 and +0.8
M. Atk. +S            X między +2.5 +28.2
Maximum CP +X    X między +19.2 and +214.9 
Maximum HP +X    X między +12.7 and +155.9
Maximum MP +X    X między +6.1 and +115.1
M. Def. +X            X między +4 and +30.8
MP Recovery +X    X między +0.1 and +0.4
P. Atk. +X             X między +2.2 and +24.2
P. Def. +X             X między +5.1 and +38.
   



Aktywne skille
(Te skille moga byc obudzone kiedy beda wymagane)

Active: Absorbuje HP
Active: Odbija część obrażeni zadanych przez wroga spowrotem do niego
Active: Attacks by throwing a boulder.
Active: Redukuje MP przeciwnika
Active: Obniża chwilowo konsumpcje MP przez wszystkie skille.
Active: Obniża czas na powturne użycie skilli.
Active: Decreases a target's urge to attack.
Active: Obniża chwilowo konsumpcje MP przez magie
Active: Obniża chwilowo czas powturnego użycia magi
Active: Obniża chwilowo przeciwnikowi podczas pvp P.Atk
Active: Obniża chwilowo konsumpcje MP przez skill
Active: Obniża czas na powturne użycie skilla.
Active: Obniża chwilowo konsumpcje MP przez Songi i Dance
Active: Obniża chwilowo czas powturnego użyciA Songa Dance
Active: Decreases the target's urge to attack.
Active: Detonates a fireball by compressing the air around the caster.
Active: Ignites a firecracker.
Active: Ignites a large firecracker.
Active: Chwilow zwiększa Accuracy
Active: Chwilowo zwiększa Dodge temporarily.
Active: Chwilowo zwiększa M. Atk.
Active: Chwilowo zwiększa M. Def.
Active: Chwilowo zwiększa P. Atk.
Active: Chwilowo zwiększa P. Def.
Active: Chwilowo zwiększa P. Atk. podczas pvp
Active: Chwilowo zwiększa odporności na obrażenia spowodowane upadkiem
Active: Powoduje odnowe HP gdy zadajesz
Active: Zwięskza chwilowo sznase na krytyczny atak
Active: Zwiększa chwilowo szanse na krytyczny atak z magi.
Active: Zwiększa chwilowo efektywność magi odnowy HP
Active: Zwiększa chwilowo maksimum CP
Active: Zwiększa chwilowo maksimum HP
Active: Zwiększa chwilowo maksimum HP i regeneracje HP
Active: Zwiększa chwilowo maksimum MP
Active: Zwiększa chwilowo siłe magicznej regeneracji HP
Active: Zwiększa szanse na odnowe MP.
Active: Zwiększa szanse na odnowe MP.
Active: Increases the target's urge to attack.
Active: Wymierza dark attack.
Active: Wymierza dark attack w kształcie paraboli
Active: Wymierza elementarne wyzwianie ataku.
Active: Wymierza elementarne wyzwianie ataku w kształcie paraboli.
Active: Wymierza palący atak..
Active: Wymierza palący atak w kształcie paraboli
Active: Wymierza gusting attack.
Active: Wymierza gusting attack w kształcie paraboli
Active: Wymierza atak z ziemi
Active: Wymierza atak z ziemi w kształcie paraboli
Active: Wymierza sacred attack.
Active: Wymierza sacred attack w kształcie paraboli
Active: Wymierza Wodny typ ataku
Active: Wymierza Wodny typ ataku w kształcie ataku
Active: Inflicts damage by throwing a boulder.
Active: Natychmiast odnawia twoje HP.
Active: Ładuje dark attack.
Active: Ładuje sacred attack.
Active: Mometalnie stajesz sie niewidzialny
Active: Momentarily frightens the target, causing him to flee.
Active: Otwiera wszystkie drzwi i kufry. Wymagany jest Keys of a Thief.
Active: Gra muzyka przez krutki czas.
Active: Wprowadza przecinika w stan zakłopotania i nakłania go do resyknacji z ataku
Active: Regeneruje MP.
Active: Usuwa cel
Active: Oznawia CP.
Active: Odnawia twoje CP.
Active: Ożywia zwłoki.
Active: Teleportuje członków party do najbliższej wioski. Cannot be used in a specially designated place such as the GM Consultation Service.
Active: Teleportuje do najbliższej wioski. Cannot be used in a specially designated place such as the GM Consultation Service.
Active: Teleports to a village regardless of time. Cannot be used in a specially designated place such as the GM Consultation Service.
Active: Chwilowo blokuje wszystkie skille physical/magic celu
Active: Chwilowo blokuje mobowi checi ataku. Zmniejsza jego pragnienie ataku.
Active: Chwilowo blokuje celowi magiczne skille
Active: Tymczasowo powoduje krawanienie na zaznaczonym celu.
Active: Tymczasowo obniża celowi Atk. Spd.
Active: Tymczasowo obniża celowi prędkość porusznia.
Active: Temporarily holds the target. The target cannot be affected by any additional hold attacks while the effect lasts.
Active: Temporarily Increases the distance you can jump without sustaining damage.
Active: Tymczasowo zwiększa rozmiar twoje głowy
Active: Chwilowo zwiększa kąt ataku.
Active: Tymczasowo paraliżuje cel.
Active: Tymczasowo petryfikację cel
Active: Tymczasowo zatruwa cel
Active: Tymaczasowo usypia cel
Active: Tymczasowa odporność na obrażenia spowodowane upadkiem
Active: Tymaczasow stunuje cel
Active: Unleashes a general attack and temporarily decreases your magic attack power during PvP.



Skill Chance
(Te skille działają tylko w określonych sytuacjach)

Chance: Blokuje wszystkie fizyczne /magiczne skille celu a także zadaje prawdopodobne obrażenie tobie Blukuje magiczne slile celu a także zadaje prawdopodobne obrażenie tobie
Chance: Zmniejsza the Atk. Spd. celu that a także zadaje prawdopodobne obrażenie tobie
Chance: Zmniejsza PVP P. Atk. celu a także zadaje prawdopodobne obrażenie tobie
Chance: Zmniejsza szybkość celu a także zadaje prawdopodobne obrażenie tobie
Chance: Zmniejsza chęć celu do walki a także zadaje prawdopodobne obrażenie tobie .
Chance: Jest szansa zasadzenia hold'a celowi który atakuje. Celowi nie można hold'a jeżeli trwa inny hold.
Chance: Jest szansa na sparaliżowanie celu który atakuje.
Chance: Jest szansa na petryfikację celu który atakuje
Chance: Jest szansa na zatrucie celu który atakuje
Chance: Jest szansa na zasadzenie sleep'a celowi który atakuje. Celowi nie można zasadzić sleep'a jeżeli inny sleep działa
Chance: Jest szansa na oszołomienie celu.
Chance: Jest szansa na premię do celności gdy ponosisz obrażenia
Chance: Jest większa szansa na critical attack magiczny kiedy ponosisz obrażenia.
Chance: Szansa na premię do critical attack evasion
Chance: Szansa na premię do evasion (uniki) kiedy ponosisz obrażenia
Chance: Szansa na premię M. Atk. kiedy ponosisz obrażenia
Chance: Szansa na premię do CP kiedy ponosisz obrażenia
Chance: Szansa na premię do HP kiedy ponosisz obrażenia
Chance: Szansa na premię do P. Atk. kiedy ponosisz obrażenia.
Chance: Szansa na premię do P. Def.kiedy ponosisz obrażenia
Chance: Szansa na premię do PVP P. Atk.kiedy ponosisz obrażenia
Chance: Szansa na premię do przywrócenia HP po otrzymaniu obrażeń
Chance: Szansa na premię do przywrócenia MP po otrzymaniu obrażeń .
Chance: Szansa na natychmiastowe zablokowanie wszystkich fizycznych i magicznych slilli po critical attack.
Chance: Szansa na zablokowanie magicznych slilli po magicznym ataku
Chance: Szanas na zablokowanie fizycznych sklilli po magicznym ataku
Chance: Szansa na spalenie MP celu pocritical attack, magic attack physical attack.
Chance: Szansa na krwawienie celu po critical attack magic attack physical attack.
Chance: Szansa na zmniejszenie Atk. Spd. celu po critical attack. magic attack physical attack
Chance: Szansa na zmniejszenie szybkości celu po critical attack. magic attack physical attack speed during a physical attack.
Chance: Szansa na przestraszenie celu i zmuszenie go do ucieczki po critical attack. magic attack physical attack
Chance: Szansa na zasadzenie holda po critical attack. magic attack physical attack.
Chance: Szansa na spetryfikowanie i otrucie celu po critical attack. magic attack physical attack
Chance: Szansa na uśpienie celu po po critical attack. magic attack physical attack
Chance: Szansa na ogłuszenie celu po critical attack. magic attack physical attack Szansa na regenerację CP gdy obrażenia są zadawane
Chance: Szansa na regenerację HP gdy obrażenia są zadawane
Chance: Szansa na czasowe spowolnienie celu po critical attack i physical attack.
Chance: Szansa na zmniejszenie chęci do walki celu gdy po ritical attack i physical attack.
Chance: Szansa na zmniejszenie szyblkości celu po ataku magicznym

Pasywne
[color=red](Te skille są zawsze "włączone")
[/color]
Zmniejsza ilość konsumowanej MP
Zmniejsza konsumpcję HP dla wszystkich skilli
Zmniejsza częstotliwość konsumowanej HP
Zmniejsza konsumpcję MP song/dance.
Premia do celności
Większa szansa na critical hit.
Premia do uników.
Premia do M. Atk.
Premia do M. Def.
Premia do P. Atk.
Premia do P. Def.
Premia do Premia do PVP P. Atk.
Większa szansa na magiczny critical attack

Chciałabym dodać jeszcze, że:
na żółto świecą się bronie  o augmentacju na najnizszym poziomie, która modyfikuje tylko podtsawowe zdolnośi
na niebiesko świecą się bronie o augmentacji na trochę wyższym poziomie, która moadyfikuje podstawowe zdolności i  skille działające tylko w określonych sytuacjach
na różowoświecą się bronie o augmentacji średniej , która modyfikuje podstawowe zdolności, skille działające tylko w określonych sytuacjach oraz skile aktywne
na czerwono świecą się bronie o najwyższym poziomie augmentacji, która modyfikuje która modyfikuje podstawowe zdolności, skille działające tylko w określonych sytuacjach oraz skile aktywne i pasywne

żródło : lineage2.stratics.com, www.lineage2

GotLink.pl